top of page

Stef ontdekt Belgian Cats #funwithorange

Ontdekken staat centraal binnen men blog dat ik soms denk om die ontour te laten vallen en gewoon meer op ontdekking te gaan. Maar dat zijn "zorgen" voor later :)



De Belgian Cats, ik heb hier al over gehoord via het nieuws maar jammer genoeg voor deze dames verdedigen zij onze nationale trots zo hard dat ze eigenlijk véél meer aandacht zouden mogen krijgen!

Wij waren erbij om de match tegen Duitsland te mogen bijwonen voor de vrienden van Orange Belgium!



Super ontvangst aan de VIP balie waar ik direct all area toegang en een sociaal reporter badge kreeg! Wat fijn om zo erkenning te krijgen! Fier als een pauw ging ik de VIP binnen en daar mochten we in afwachting van de match aanschuiven aan een walking buffet met een glaasje bubbels!



Matchtime, een deskundige uitleg ga ik hier niet kunnen geven, daarvoor zijn er sportjournalisten, maar voor de sfeer te beschrijven... daar ben ik voor. Vanaf de opwarming tot de start van de basketmatch begon de ambiance erin te komen. Cheerleaders en een mascotte namen de opwarming van de sfeer voor hun rekening! Al snel werd duidelijk dat onze Belgische Cats sterker waren dan de Duitse tegenhangers! Het publiek werd bij elk doel enthousiaster, handengeklap, er werd gezongen en er kwam al is een wave aan te pas! Ja het publiek (trouwens een tot de nok gevulde zaal) was blij dat hun ticketje ruim opbracht.



Zoals jullie konden zien op men instastories (@stefaandewinter) kon ik de tweede helft van de match doorbrengen op het terrein zelf en daar voelde ik de spanning nog meer! Ondanks ik echt niet zo een sportfreak ben heb ik echt genoten van het gebeuren, de sfeer en de spanning er rond was fantastisch! De Cats haalden hun overwinning binnen en dit maakte het feest compleet in sportcomplex De Munte.



Na dit avontuur ben ik dan nu ook zeker dat ik zal volgen wat de Belgian Cats in de toekomst zullen verwezenlijken! Véél succes dames!



Bedankt Orange Belgium voor deze uitnodiging!



Greetz,

Stef




Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page