top of page

Op roadtrip met de Opel Crossland X

Herfstvakantie... een moment om er op uit te trekken! Wij mochten dit doen met de Crossland X van Opel. Allerheiligen is een heilig moment voor de schoonfamilie om samen een paar dagen door te brengen met elkaar!

Dit jaar was de bestemming Tholen, net over de grens gelegen in het Nederlandse Zeeland.


Ik moet eerlijk toegeven voor mij is een auto, een belangrijk middel om me overal heen te voeren, mijn bureel (thuisverpleging), ontspanning, en op weg naar events voor men blog. Van hoeveel paardenkracht of wat voor cilinderinhoud de wagen bezit heb ik helemaal geen kaas gegeten.






De Opel Crossland X heeft een mooi sportief design dat groots maar toch elegant toont.

De Crossland X was ik heel snel gewoon, ik zat echt op mijn gemak in de ergonomische zetels. Eigenlijk de ideale wagen in men druk leven want het voelde alsof ik thuis in men zetel zat. De constante aanpassing van de maximum snelheidsmarge op het head-up display is erg handig! Dit deed me eigenlijk veel bewuster op men snelheid letten. Wat ook een handige tool was, was het waarschuwingslichtje wanneer een auto zich bevindt in je dode hoek net zoals de waarschuwingstoon wanneer je aan het afwijken bent van je rijvak! Vele nieuwe snufjes voor mij die het rijcomfort eigenlijk enorm aangenaam maakten maar ook een verhoogd veiligheidsgevoel gaven! De achteruitrijcamera maakten van parkeren een kinderspel, maar op onze wagen zat de optie die hielp om automatisch te parkeren. Met stress testen we deze functie uit maar dit ging zo vlot en makkelijk zonder zelf te moeten sturen! Geweldige tool voor slechte parkeerders, de auto doet al het werk in jouw plaats!

De leukste apps zoals o.a. Spotify van je smartphone recht op je display van de wagen maakt dat je jouw smartphone tijdens de rit niet meer moet aanraken!

Het valt me op dat bij deze wagen veel ingezet is op veiligheidstools naast het mooie design.


Ik ben oprecht tevreden van mijn weekje dat ik met de Opel Crossland X mocht rondrijden. Ik had spijt dat ik hem terug moest afgeven :-)


Bedankt Opel Belgium voor deze fijne ervaring en hopelijk tot snel!


Check zeker onderstaande links en vraag zeker je testrit aan zo kan ervaren dat geen woord van men enthousiasme gelogen is :)


Grtz

StefkenOnTour


klik HIER om een simulatie te maken van de Opel Crossland X op jouw maat.


klik HIER om de nieuwe Opel Crossland te testen!


Meer technische info kan je HIER vinden


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page