top of page

Overnachten in de Mora BNB

Zoals iedereen reis ik graag, of dit nu naar een ver exotisch land is of dichtbij dat maakt voor mij niet uit! Het feit dat je even alles kan loslaten thuis en andere horizonten kan verkennen heeft me zoveel voldoening!


2 weken terug was zo een weekendje weg! We mochten naar de Mora BNB gaan overnachten, die gehuisvest was in het mooie Gent! Jaja Mora van de vleesjes bij de frituur.



De Mora BNB was een ludieke plaats waar de schilderijtjes vervangen werden door frituurposters, het donsdeken was bedrukt met Lucifers, een Mora geïnspireerde menu konden we ook raadplegen, de badkamer was volledig in tinten van Oranje en op de Mora klok konden we checken hoe laat het was, in de living konden we een Mora Kickertafel terug vinden.... maar het belangrijkste was de keuken! Want daar konden we een vriezer vol Mora snacks vinden die we dan in onze Philips Airfryer konden klaar maken! Waar we trouwens enorm van verbaasd waren. Die Airfryer deed trouwens echt goed en vlot zijn werk. Wij zijn zelf van plan zo een toestel aan te schaffen! Snel, geurloos en vooral gedaan met die vettige frituurpan uit te kuisen!


De Mora BNB was op 8 minuten fietsen van het stadscentrum en het was prachtig herfstweer dus trokken we erop uit met onze Mora fiets die we ook ter beschikking kregen! Een oranje tof model, geloof me we trokken de aandacht in de goed bewandelde Veldstraat!


Wij kijken terug op een geweldig ervaring in de Mora BNB! Dit was een tijdelijk concept maar ik ben ervan overtuigd dat dit zou werken moesten ze dit verhuren want op men instastories kreeg ik véél vragen, hoe ze deze konden huren! :) Het enige nadeel was dat Cora van Mora er niet was om voor ons ontbijtje te zorgen :-)


Mora bedankt voor deze unieke experience!


Grtz,

StefkenOnTour





Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page