top of page

[GIVEAWAY] 22 november presteer ik OVERUREN [CLOSED]

OVERUREN is een nieuw afterwork concept dat op woensdag 22 november zal doorgaan in de AED studio's te Lint. 2 organisatoren slaan de handen in elkaar met studenten Event & Experience van Thomas More hogeschool! De samenwerking klinkt veel belovend en willen OVERUREN dat zal plaats vinden in een uniek kader ook een uniek thema meegeven. Omdat de AED studio's een locatie is waar alle richtingen mee uit kan gegaan worden, ben ik enorm benieuwd naar de aankleding en het concept dat voorlopig nog gissen is voor buitenstaanders! Maar hey,hoe mysterieuzer hoe liever ik het heb!




2 zaken staan vast en dat is:


Dat Maarten Vancoillie, bekend van Q-Music, de muziek voor zijn rekening zal nemen!


Dat ik met mijn blog 2 tickets mag weggeven aan iemand die erg veel zin heeft in OVERUREN doktersbriefje inbegrepen ;-)

GIVE AWAY!

Hoe kan je deze tickets winnen!?

Tag onder de facebookpost van StefkenOnTour

jouwcollega,+1, kennis, crush, bob,... whatever.... met wie jij graag is OVERUREN zou presteren!

Like ook zeker de facebookpagina : OVERUREN

WINNAAR UPDATE:


Ik liet Wim een willekeurig nummer noemen: hij koos voor 2, ik keek naar de 2de reactie en zag daar Karen Vermeire staan! Proficiat jij mag met je +1 gaan dansen, shaken en vooral gaan afterworken op woensdag 22 november in de AED studio's! stuur je even een mailtje naar stefkenontour@gmail.com zodat ik snel jouw tickets kan bezorgen! Bedankt aan alle deelnemers! Nu niet gewonnen... jullie kans komt zeker nog in toekomstige give aways!

Véél Succes!

Grtz,

StefkenOnTour

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page