top of page

[GiveAway] Studio 54 - Sportpaleis!

Dansen op de hits van Barry White, Uit de bol gaan op de Beegees! Het kan allemaal... want volgende week 7 oktober is het Sportpaleis omgetoverd tot één van de grootste disco plaatsen van de wereld! STUDIO 54!

Ik verwacht een spetterend optreden van divas: Nathalia & Nathalie Meskens, Tonnen confetti's, massa's opgesmukte mensen maar vooral een avond vol ambiance!!!

Super blij dat ik mag samenwerken met deze organisatie om zelf genodigde te mogen zijn maar ook mijn volgers mee te nemen naar dit event! 4 duo's mogen samen met mij naar het leukste disco feestje van het jaar gaan!

GiveAway

Van vrijdag 29 september 19 uur tot maandag 2 oktober 19uur kan je deelnemen op mijn Facebook page! Heel simpel !

like de pagina,

deel het [GiveAway] bericht openbaar van de Stefkenontour facebookpage!

en tag je Discobuddy onder het bericht!!!

Een extra kansje op deze toch wel mooie prijs twv. €100 kan je maken door je in te schrijven op de nieuwsbrief van deze blog! Zo blijf je als eerste op de hoogte van mijn nieuwe posts maar ook van nieuwe GiveAways! Hoe groter bereik, hoe meer acties! Véél Succes!

StefkenOnTour x


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page