top of page

Festivalclosing Homecoming Festival met Dimitri Vegas & Like Mike #OveralMetMijMee

De hele zomer lang konden jullie mijn avonturen volgen op social media met de hashtag #OveralMetMijMee . Dankzij Orange mocht ik dan overal langs gaan om het Netwerk te testen. Ik kwam langs elk Belgisch groot festival en daarom wil ik Orange enorm bedanken! Wat een leuke maar ook zeer drukke tijd heb ik gehad.


Om deze fantastische zomer af te sluiten organiseerde Orange een Homecoming festival met Dimitri Vegas & Like Mike als headliners. Naast 5000 inwoners van Willebroek op vrijdag, werd ik en 5000 andere Orange klanten uitgenodigd op zaterdag!



Eindelijk kreeg ik de kans om wat te netwerken met de mensen van Orange int echt ;-). En ze waren laaiend enthousiast over de impact van de #overalmetmijmee campagne! De reacties, de likes, de share acties niets was hen ontgaan :) ook de mensen die de hashtag #overalmetmijmee overnamen vonden ze super! Bedankt aan de vrienden en volgers die telkens zo enthousiast reageerden! <3 hartjes voor jullie! Ze vonden het zo fijn dat er nog meer samenwerkingen in de toekomst zullen plaatsvinden! CRAZY vind ik dat :) Daarom roep ik ook erg graag de nieuwe hashtag erbij #FUNWITHORANGE :)


Homecoming


Het festival werd gehouden op de markt van Willebroek, en het had alles wat je van een festival verwacht. Photobooths, shminksters om je festival proof te maken, drank en eetstandjes, een reuze photowall waar je een boodschap kon noteren. en safe the best for last: een mega podium dat echt festival waardig was met een heuse lightshow! WAUW, echt festivalwaardig en vooral Dimitri Vegas & Like Mike waardig! Proficiat voor de organisatietalenten bij Orange!


Ik zag Mattn, Wolfpack & natuurlijk Dimitri Vegas & Like Mike aan het werk! Genoten van elke minuut! Willebroek was totaal in festivalmood! Wat een zalige ervaring en wat was ik fier dat ik toch een beetje deel mag uitmaken van het Orange team :)



Ik wil Orange bedanken om een hele zomer lang netwerktester te mogen zijn en zoals ik al zei zal ik later meer nieuws hebben over verdere samenwerkingen! Ik kijk hier zo hard naar uit...

Verder wil ik ook mijn mede #overalmetmijmee reporters bedanken voor de leuke sfeer onderling! #topteam #teamnosleep




Greetz,


Stefkenontour

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page