top of page

Cookies & Cream op Laundry Day

Even Out Of Office geweest, na een weekje genoten te hebben van een echte vakantie zonder werk, zonder blog, weinig Instagram! Terug volledig opgeladen om er tegen aan te gaan. Genoeg over mezelf!


12u voor men vliegtuig de lucht inging, mocht ik op invitatie van Cookies & Cream langs gaan op Laundry day. Daar zeg ik nooit nee tegen natuurlijk :).


Laundry Day


Zelfde locatie als Summerfestival eerder deze zomer. En hoe ik op één of andere manier toen teleurgesteld was in de containers rond de stages werd ik hier enorm verrast door het container concept. ik kan het niet beter omschrijven als een mega ruimteschip met tentakels en tussen elke tentakel waren er stages gebouwd! Geslaagde opbouw! vernieuwend!


Hierbij een Shoutout naar Bacardi die als enige host van een stage echt een beleving maakte van de stage! uniek in het rijtje van de andere stages.


Cookies & Cream


Cookies zijn al lang geen onbekenden meer voor me. Ik volg de mannen al jaren en waar ik een optreden in de buurt kan van meepikken doe ik ook. 2 zingende broers en top muzikanten achter hen die er telkens opnieuw inslagen om er de nodige sfeer en ambiance in te blazen.

Cookies & Laundry day was voor mij ook terug vernieuwend. Tussen de drukkende beats een aangename verpozing om even volledig uit je dak te gaan op een ander genre maar zeker festival waardig! 5 minuten voor cookies stond er wat volk, 5 minuten na aanvang stond het volledig vol voor deze kanjers aan het werk te zien! sitdowns, springen, armbewegingen,... ze konden alles vragen... het publiek at uit de mannen hun handen!


Bedankt voor de invitatie Nextar Management en Cookies & Cream voor de leuke ervaring! Wie hen nog niet volgt op sociale media zeker doen! @wearecookies


Greetz!

StefkenOnTour



Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page