top of page

IBIZA Beach Festival

Ibiza Beach Festival te Bredene, Mijn eerste keer dat ik het festival kon bezoeken.


een mooi terrein met 4 stages, foodtrucks, bars, winkelkraampjes. De Mainstage vond ik persoonlijk gewoon een groot podium maar zonder meer. Had geen wauw gevoel. Dat moet ook niet voor mij maar het was de naam Mainstage niet echt waardig. Ook teleurstellend hoe weinig volk er voor dat podium stond.


Wel was de Bocca stage een voltreffer, Aan de dansende massa voor het podia was ik niet alleen die dit podium kon smaken! We genoten van de stomende muziek van o.a. Dj Wout, DiMaro. Ook de sfeer onder de bezoekers kon ik wel smaken op Ibiza Beach Festival, de ideale vibe die er moet hangen op een festival!

We sloten het festival ook weer af als laatsten, dat wordt bijna een traditie :-).



Ibiza Beach Festival, die ondanks de valse start vorig jaar, een nieuwe frisse start nam en zal uitgroeien tot een mooi festival aan de belgische kust! Een extra troef is de kusttram die je naar je overnachtingsplaats kan vervoeren en zo hoef je geen BOB te kiezen ;-)




Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page