top of page

Intiem met Emma Bale op de bus & Polonaise op PUKKELPOP #OveralMetMijMee

Pukkelpop, op een boogscheut van hartje Hasselt, in Kiewit.

Ook was ik nog nooit eerder op Pukkelpop langs geweest en na Rock Werchter dacht ik dat ik hetzelfde wat mocht verwachten. Niets was minder waar. Pukkelpop spreekt me eigenlijk iets meer aan.


Naast de alweer vele toffe en originele promostanden van Coca-Cola, Win For Life, Ice Tea, Aperol Spritz. Kon je in FoodWood een foodtruck festival bezoeken. Maar het belangrijkste waren natuurlijk de stages, vele uiteenlopende stages van bands, tot DJs, tot hollandse schlagers, voor iedereen wat wils!


Hollandse Schlagers hoor ik je denken!? Ja Dit jaar was er op Pukkelpop een hoekje volledig in het thema van Nederland opgericht, Van Kroket uit de muur tot een foto met het koningspaar of een blik in de vitrine van de walletjes. Een (belgische pint) drinken in een hollandse kroeg. Je kan het zo zot niet bedenken of het was aanwezig. Het meest verrassende voor mij en eigenlijk, zoveel sfeer en ambiance dat daar hing! We waren verkocht en keerden later de dag nog is terug waar we zelf botsten op de (lees:yummie) Callboys :)


Naast de ambiance vond ik het optreden van George Ezra, London Grammar & Bastille memorabel! Ook het mini verrassing optreden in een bus op het terrein van Emma Bale was super om mee te maken.



Pukkelpop, Wij zien elkaar zeker nog is terug!

Orange netwerktest:

Livevideos sharen: Check

Foto's uploaden: Check

Bellen: Check

Instastories maken: Check

Snapchat: Check

Timetable checken online: Check


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page