top of page

BarBQ met Rodenbach


Rodenbach, ... ja ik hoor je denken, net zoals ik dacht over Rodenbach. Biertje voor onze pépé maar toch niet voor ons... Ik lust dat niet... Net zoals ik de vrienden uitnodigde voor de BarBQ kreeg ik de reactie: "tof bbq, ik lust wel geen Rodenbach maar we komen hoor!

Vrijdag arriveerde de Promoboy van Rodenbach met een bar met geïntegreerde bbq, vleesjes, schotels groenten en natuurlijk met Rodenbach! Ik waarschuwde de RodenbachBoy Felix al voor de moeilijke klanten wat Rodenbach betreft.

De eerste gasten kwamen toe en proefden uit beleefdheid van de Rodenbach en al snel kwamen er veel reacties van: "veel beter dan gedacht", "das toch niet zo slecht e", "voor 1tje is dat niet slecht". De avond vorderde net zoals de biertjes. Het goed voor 1tje werd als snel 2,3 :-) De slogan "Cheers to the unexpexted" was hier dus 200% van toepassing!

Tip: Doe er een scheutje Grenadine bij en het maakt het nog toegankelijker!

Rodenbach bedankt voor de verrijking voor onze smaakpapillen, de volgende keer bestellen we gewoon een Rodenbach! En moesten jullie nog een gaatje vrij hebben deze zomer zijn jullie altijd welkom om nog is langs te komen met jullie BarBQ want nu zijn nog meer vrienden benieuwd naar het concept :-)

Greetz,

StefkenOnTour


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page