top of page

Verliefd op Tomorrowland #OveralMetMijMee

Wat kan ik nog meer toevoegen aan de massa's foto's en filmpjes die de sociale media voorbij gekomen zijn! Iedereen was op Tomorrowland!


Zelf was ik voor de 4de keer aanwezig op het mooiste festival van België, het klinkt cliché maar het is echt zo!


van zodra je het festival domein binnenkomt is er aan elk detail gedacht! lichtjes, decoratie, tot de vuilnisbakken toe passen allemaal in het thema en zo waan je je echt in een andere wereld, de wereld van morgen! en we mogen hopen dat dit de wereld van morgen mag zijn, een grotere samenhorigheid tussen tientallen nationaliteiten kan je nergens vinden!


Tal van stages, belevingen zijn er terug te vinden en daarom is het in mijn ogen echt te kort om alles op 1 dag te zien. Volgend jaar wil ik echt nog is Full Madness gaan, maar niet gewoon op de camping maar eerder op de Glamping (Want Wim is niet zo avontuurlijk en wil wat luxe.) :)


Tomorrowland, niet te vergelijken met andere festivals in België of in de wereld misschien zelf, is voor mij het hoogtepunt van de zomer! Opgepast ik kan even hard genieten van de kleinere festivals! Zolang er maar sfeer en muziek heerst!


Orange netwerktest:

Livevideos sharen: Check

Foto's uploaden: Check

Bellen: Check

Instastories maken: Check

Snapchat: Check

Timetable checken online: Check





Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page