top of page

Peace & Love op DOUREUUUH! #overalmetmijmee

Dour, een 5 daags muziekfestival, uiteenlopende genres muziek van Metal tot Techno.


Ik mocht dankzij Orange Belgium de sfeer gaan opsnuiven op Dour en uitgebreid het netwerk gaan testen.


Zondag 16 juli zijn we naar Dour geweest, een tocht van ongeveer 1u20 uit Opwijk tot op de mega parking. Die parking lag zeker nog een drietal km wandelen van het festivalterrein. we wandelden langs een volledig afgesloten stratennetwerk en camping richting festival. Al vlug merkten we dat dit festival uitgesproken Peace & Love people aantrok. De moderne hippies die tijdens hun wandeling naar het festival genoten van geestverruimende middelen, maar hey, ieder zijn ding.


De muziek op het festival was minder ons ding, we zijn totaal onbekenden met Metal, Hip Hop. Maar de Elektropedia Redbull stage, overigens een super simpel maar indrukwekkende stage, kon ons het meest bekoren.


Wat ik fijn vond aan dit festival was dat alles niet gecentreerd was en dat je van tent naar stage kon lopen en ondertussen wat kon genieten van eetkraampjes of een promostand (die steeds indrukwekkender worden), Zo spendeerden wij onze dag op Dour. Wandelen, iets drinken, wat luisteren en weer verder gaan.


Tof dat ik Dour mag afvinken op men lijstje! Maar ik denk niet dat ik er nog zal terug gaan. top organisatie, maar gewoon minder mijn muziekgenre!


maar toch wil ik nog één keer heel luid roepen: DOUREUUUUUUUUUUUUUUH!!!


Orange netwerktest:

Livevideos sharen: Check

Foto's uploaden: Check

Bellen: Check

Instastories maken: Check

Snapchat: Check

Timetable checken online: Check



Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page