top of page

Afgezwakt Summerfestival #OveralMetMijMee

Sinds we 3 jaar geleden Summerfestival bezocht hadden, waren we fan, één van de leukste festivals voor ons! Ondanks dat we de jeugdige leeftijd van 18 niet meer hadden konden wij als 30ers ons steeds uitleven op een festival als Summerfestival!


Verfrissende wind door Summerfestival...


werd er beloofd. Er werd in de pers aangekondigd dat Summerfestival een Ibiza gevoel zou creëren en meer op belevingen zou inzetten.

Nu moet ik zeggen dat ik al 3 keer naar Ibiza geweest ben, ik heb nog nooit containers gezien in Ibiza. of heb ik die plekjes (gelukkig) nog niet ontdekt?

Ook werd er ingezet op sport... als we om 19uur na een paar glaasjes en de sfeer op te snuiven ons wouden begeven richting de sportzone, was deze tot onze verbazing al gesloten.


Cordon


Na de succesvolle serie op VTM, dachten de organisatoren, laten we op Summerfestival vlug een Cordon gevoel creëren en wat containers overbrengen en zo de stages opbouwen. De stages bestonden louter uit containers met om het uur wat slingers in de lucht.



Mattn & Martin Solveig


De enige Dj's die me een Ibizagevoel gaven en een leuke set neerzetten waren voor mij Mattn & Martin Solveig!

Mattn een pareltje on stage, maar ook backstage! Ik heb even de kans gehad om een praatje te slaan en een foto te nemen en wat een super lieve dame was zij! vele <3tjes voor haar!



1 boodschap aan Summerfestival: Keer terug naar de oude Summerfestival met een echte mainstage, met verschillende podia en tenten maar vooral met terug top dj's waar je soms moest kiezen tussen 2 acts die op het zelfde moment hun set speelden!

Orange netwerktest:

Livevideos sharen: Check

Foto's uploaden: Check

Bellen: Check

Instastories maken: Check

Snapchat: Check

Timetable checken online: Check


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page