top of page

Sfeervol Couleur Café #OveralMetMijMee

Vrijdag, de sfeer gaan opsnuiven op Couleur Café in de schaduw van het Atomium. Ja je leest het goed, Couleur Café heeft een nieuwe locatie, Tour & Taxis is niet meer.

First Time

Net zoals bij Rock Werchter was ik een echte Couleur Café maagd. Al veel over gehoord maar nog nooit bezocht. Waarom? Omdat ik dacht dat de muziek totaal men ding niet was. Nu dankzij men Orange Netwerktesterschap mocht ik toch eens de sfeer gaan opsnuiven!

Verliefd op het eerste zicht

Wat een sfeer! Je komt het festivalterrein binnen onder het Atomium en komt direct een verscheidenheid aan foodtrucks tegen! wanneer je al deze heerlijke geuren voorbij loopt kan je via het park een parcours starten. Zo leuk om in het park de slenteren naar verschillende stages, ondertussen kijken naar de verschillende kraampjes langs het pad (ik vergelijk het wat met de hippie market in Ibiza).

Muziek

Het voordeel van geen acts te kennen is vooral omdat je zonder haast, wandelt langs het terrein, je stopt is hier en daar om te genieten van zuiderse klanken met een pintje daarbij. Je voelt je direct op een zomerse vakantiebestemming, een echt vakantiegevoel! Ik ben niet thuis in het genre van Couleur Café maar je merkte dat het publiek wel speciaal kwam voor sommige acts!

Ook al is Couleur Café niet onmiddelijk je genre is het een aanrader! Sfeer, Gezelligheid, Ambiance! Want zonder het te beseffen ben je mee aan het doen met een initiatie Afrikaanse dans!

Couleur Café, tot volgend jaar, ik kom terug! <3

Orange netwerktest:

Livevideos sharen: Check

Foto's uploaden: Check

Bellen: Check

Instastories maken: Check

Snapchat: Check

Timetable checken online: Check


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page