top of page

Summer is calling! #overalmetmijmee

De zomer staat voor de deur... en het beloofd een mooie en drukke zomer te worden!



Orange heeft me gekozen om netwerktester te worden deze zomer. Netwerktester, hoor ik je denken!? Wel ja, in opdracht van Orange ga ik deze zomer op pad. StefkenOnTour zal ongeveer letterlijk genomen mogen worden. Want ik ga naar de leukste festivals, de zee, festiviteiten overal in België en dat om te testen hoe het met het netwerk is gesteld van Orange.




Natuurlijk mag ik ook genieten van het festival en zal ik verslag brengen als reporter op een leuke manier op mijn facebookpage & Instagram en natuurlijk achteraf via mijn blog!




Ik probeer leuke foto's en videos te delen en jullie mee te laten genieten van al die zottigheden die ik deze zomer zal meemaken! Misschien geef ik wel tussendoor een cadeautje weg dus blijf zeker men blog en facebookpage volgen! Delers krijgen natuurlijk voorrang! ;-)


Slapen... dat doe ik in september wel! :)


Bedankt Orange voor deze leuke kans!


Deze week op het programma:


Rock Werchter

Couleur Café

Summerfestival




Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page