top of page

Eye Catch Online

Eye Catch Online is een pagina op Instagram die ik reeds enkele maanden volg omwille van zijn (zonne)brillen maar zeker ook de horloges die ze aanbieden intrigeren me enrom.. Zelf ben ik zot op accessoires die een outfit afmaken. Ik kijk dan steeds naar plaatjes en kijk of ze al dan niet bij mij zouden passen.


Plots zag ik een Give Away actie verschijnen in hun Instagramfeed. Normaal doe ik hier niet aan mee omdat ik altijd vrees dat ik er aan ben voor de moeite bij Instagram acties. Maar omdat de pagina me zo aansprak dacht ik waarom niet men kans wagen, het was tenslotte een mooie prijs.

De prijs was een horloge en zonnebril naar keuze van het merk Komono. Enkel het delen op je eigen Instagramfeed volstond om kans te maken. Zo gezegd zo gedaan. Ik deelde de foto op mijn pagina en jaja een paar dagen nadien werd ik als winnaar getrokken uit meer dan 350 deelnames! De trekking


Na wat snuisteren op hun pagina vond ik de leukste horloge en meest gepaste zonnebril die bij mij zouden passen. Ik bestelde deze maandagavond vrij laat op de webshop van Eyecatchonline en woensdag ochtend werd mijn pakketje geleverd! Ik was zoals een kind die voor het eerst bij volle besef geniet dat de sint is geweest. De correcte artikelen, netjes verpakt, waren nu in mijn bezit!




Ik bedank hierbij ook nog is Eyecatch online voor de mooie prijs! Wil je ook de kans krijgen om aan een Give Away actie deel te nemen of gewoon leuke accecoires spotten dan moet je gewoon naar de Instagram EyeCatchOnline gaan hun volgen en deelnemen aan toekomstige acties! Veel succes!

Greetz,

* Stef *

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page