top of page

Reizen... Een Passie!

Reizen is een passie van vele mensen, er even tussenuit zijn, de dagelijkse sleur vergeten, de batterijen is volledig opladen door ze volledig eerst te laten leeglopen door vele activiteiten maar daar zo een boost aan energie uit putten om er terug tegenaan te kunnen.

Dat is nu wat ik graag doe: reizen en werken. Werken is een onderdeel van mijn hobby’s, de uren per week die ik besteed hieraan wil ik soms niet tellen. Maar toch haal ik enorm veel voldoening uit men afwisselende jobs. Soms voel ik wel dat men batterijen op LOW-energy komen te staan en dan krijg ik een drang naar zon, vakantie, rust. Luxe mag maar hoeft zeker niet. De punten waar we wel rekening mee houden is er iets te zien in de buurt, kunnen we na een stadsbezoek misschien een zwembadbezoek brengen in ons hotel/appartement, veel drank en eetgelegenheden om te bezoeken?


Dit jaar staan al wat citytrips, snoepreisjes op de agenda.


Januari 2017: Barcelona

Januari 2017: Winterberg

Maart 2017: Blankenberge

Juni 2017: Bray dunes

Juni 2017: Valencia

September 2017: Ibiza

November 2017: Nederland


Heel uiteenlopende bestemmingen, maar bestemmingen waar quality time met partner of samen met vrienden hoog aangeschreven staat.

Het bloggen rond deze reizen doe ik in eerste plaats voor mezelf, en we zien wel of er ooit iemand is een leuke tip kan terug vinden uit men verhaal. Want nu krijg ik regelmatig de vraag, hé jij bent al naar daar of daar geweest, wat is het leukste plekje dat je bezocht of ontdekt hebt. En vanaf nu kan ik zeggen lees men pagina en je komt alles te weten hoe men reis was ;-)


Greetz

*Stef*

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page