top of page

Garden Of Madness - Ushuaia - Ibiza

Garden Of Madness, het feestje dat gehosted wordt door onze Belgische vrienden Dimitri Vegas & Like Mike! 3 dagen nadat ik ze aan het werk gezien had in Willebroek, dacht ik alles gezien en gehoord te hebben.


Ushuaia


Uitgaan in Ibiza, na men ervaring drie jaar geleden in Pacha, had ik het gevoel dat ik het echt gehad heb met de nightlife in Ibiza. (drie jaar geleden stonden we als sardines op elkaar gedrukt in een onverantwoorde overvolle discotheek, waar bewegen uitgesloten was, drankje halen onmogelijk)

Deze keer kozen we voor Ushuaia, een openlucht discotheek met pool in het midden. Toegangskaartjes waren prijzig €50 per persoon enkel toegang. 12 euro voor een gewone consumptie (als je een "zuipkaart" kocht, anders €18)


je kwam binnen en de decoratie begon van op straat al, bij het binnenkomen kreeg je een typische bloemenkrans die je op festivals en tomorrowland in massa kan terug vinden. Maar leuke attentie! 2 meter verder kreeg je een gouden plaktattoo die er al even snel af was als op, maar kom we stonden toch maar te popelen om onze tattoo te kiezen :-)


Veel volk maar het volk stond verspreid doordat het zwembad in het midden lag. geen overvolle discotheek, meer een gevoel van vrijheid, festival, zomer.


Dimitri Vegas & Like Mike


Tjah wat kan ik nog toevoegen na men blogpost over hun Homecoming concert... Dat ze Nr twee in DJ MAG TOP 100 staan is voor mij volledig terecht! een totaal nieuwe set, twee uur full power, op 2 verschillende podia's, waaronder eentje op 2 meter van mij. Zalig!

Door het tweede podium had iedereen het gevoel om toch is dichtbij hun idolen te komen.

er werd ook een extra special guest aangekondigd > David Hasselhof kwam even op het podium, maar voor mij was dit totaal geen meerwaarde eigenlijk :)



Ushuaia, niet zo goedkoop, maar elke euro waard voor zo een geweldige show!


Greetz!

StefkenOnTour

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page